Switch Mode
388JP EQN388 bisnis4d ENAKSLOT 388baik bandarxl zeus8m ronaldo4d 388hero baik777

Joker Game
Rating 7.06
Bookmark
Followed 2 people

Joker Game

Watch full episodes Joker Game, download Joker Game english subbed, Joker Game eng sub, download Joker Game eng sub, stream Joker Game at oploverz.best | Situs Oploverz yang asli.
Status: Completed Studio: Duration: 23 min. per ep. Season: Type: TV Casts: Posted by: Admin Released on: Updated on:
Watch streaming Joker Game English Subbed on oploverz.best | Situs Oploverz yang asli. You can also download free Joker Game Eng Sub, don't forget to watch online streaming of various quality 720P 360P 240P 480P according to your connection to save internet quota, Joker Game on oploverz.best | Situs Oploverz yang asli MP4 MKV hardsub softsub English subbed is already contained in the video.

Synopsis Joker Game

Anime ini mengambil setting di tahun 1937 pada malam Perang Dunia II, cerita anime ini melibatkan organisasi pelatihan mata-mata misterius yang dikenal sebagai “D Agency.” Organisasi ini didirikan oleh Letnan Kolonel Yuuki dari Tentara Kekaisaran Jepang. Cita-citanya menuntunnya untuk merekrut orang luar lulusan akademi militer dan personil, dan melatih prajurit untuk menjadi agen terampil dalam seni manipulasi. Agen ini akan menjadi tim khusus untuk melakukan operasi. Salah satu agen antihero tersebut, di bawah nama Jirou Gamou, melanjutkan misi mengerikan untuk mengungkap dokumen rahasia berjudul “Black Notes,” mereka berjuang melawan pasukan dari dalam dan tanpa jajaran sendiri.

Comment

OLX101 mpo0110