Switch Mode
388JP EQN388 bisnis4d ENAKSLOT 388baik bandarxl zeus8m ronaldo4d 388hero baik777

Glasslip
Rating 5.45
Bookmark

Glasslip

Watch full episodes Glasslip, download Glasslip english subbed, Glasslip eng sub, download Glasslip eng sub, stream Glasslip at oploverz.best | Situs Oploverz yang asli.
Status: Completed Studio: Duration: 23 min. per ep. Season: Type: TV Casts: Posted by: Admin Released on: Updated on:
Watch streaming Glasslip English Subbed on oploverz.best | Situs Oploverz yang asli. You can also download free Glasslip Eng Sub, don't forget to watch online streaming of various quality 720P 360P 240P 480P according to your connection to save internet quota, Glasslip on oploverz.best | Situs Oploverz yang asli MP4 MKV hardsub softsub English subbed is already contained in the video.

Synopsis Glasslip

Anak dari seorang seniman kaca yaitu, Fukami Touko, menghabiskan waktu bersantainya di kafe yang bernama “Kazemichi” yang pemiliknya adalah ayah temannya. Di liburan musim panas kelas tiga SMA-nya. Muncul seorang anak laki-laki bernama : Okikura Kakeru. Dia bilang pada Touko kalau ia bisa melihat suara masa depan. Jika seseorang mengetahui apa yang terjadi di masa depan, apa yang mereka harapkan? Di saat perasaannya begitu menggebu-gebu, Touko menyadari bahwa dia memiliki perasaan di dalam hatinya yang tak bisa ia abaikan ….

Comment

OLX101 mpo0110