Switch Mode
388JP EQN388 bisnis4d ENAKSLOT 388baik bandarxl zeus8m ronaldo4d 388hero baik777

BLUELOCK
Rating 8.42
Bookmark
Followed 38 people

BLUELOCK

Watch full episodes BLUELOCK, download BLUELOCK english subbed, BLUELOCK eng sub, download BLUELOCK eng sub, stream BLUELOCK at oploverz.best | Situs Oploverz yang asli.
Status: Completed Studio: Duration: 23 min Season: Type: TV Casts: Posted by: Admin Released on: Updated on:
Watch streaming BLUELOCK English Subbed on oploverz.best | Situs Oploverz yang asli. You can also download free BLUELOCK Eng Sub, don't forget to watch online streaming of various quality 720P 360P 240P 480P according to your connection to save internet quota, BLUELOCK on oploverz.best | Situs Oploverz yang asli MP4 MKV hardsub softsub English subbed is already contained in the video.

Synopsis BLUELOCK

Setelah kekalahan telak di Piala Dunia 2018, timnas Jepang berjuang untuk berkumpul kembali. Tapi apa yang kurang? Seorang Striker Andalan mutlak yang dapat membimbing mereka untuk menang. Persatuan Sepak Bola Jepang sangat ingin menciptakan striker yang haus akan gol dan haus kemenangan, dan yang bisa menjadi instrumen penentu dalam membalikkan keadaan. Untuk mewujudkannya, mereka telah mengumpulkan 300 pemain muda terbaik Jepang. dan pemain muda paling cerdas. Siapa yang akan muncul sebagai pemimpin tim dan akankah mereka mampu mengalahkan semua orang yang menghalangi jalan mereka?

Comment

OLX101 mpo0110